Tovább erősít az integrált marketingben a Teradata az eCircle felvásárlásával
2012. május 21.
Adattárházak · Felvásárlások · Teradata
A müncheni székhelyű cég a digitális marketing vezető európai specialistája. Az eCircle a digitális csatornák - web, email, mobil és szociális - hatékony kiaknázásában segíti ügyfeleit. A cég felhőalapú - Software-as-a-Service - modellben kínálja szolgáltatásait. A cég szakértelme és szoftverei jól jönnek a Teradatának, amely 2010. végén az Aprimo félmilliárd dolláros felvásárlásával komoly szereplőjévé vált az integrált marketingmegoldások piacának. A Teradata azt is reméli, hogy az Aprimo-eCircle termékvonal a cég Big Data stratégiája számára is fontos alkotóelem. Itt az Aster Data 2011. tavaszán történt akvizícióját érdemes említeni, amely jelentősen megerősítette a Teradata termékkínálatát a nem strukturált adatok feldolgozása területén.
További információ
www.ecircle.com
Képgaléria
Az integrált marketingmenedzsment alkotóelemei
|
|