;
Témák
AI
Adatvizualizáció
BigData
Cloud BI
DW appliance
ETL
Elemzés
Felvásárlások
Hadoop
Konferencia
Memóriacentrikus BI
MobilBI
Nyílt forráskód
Állás

Cégek
Actuate
Alteryx
Bigdata
Business Objects
Cloudera
Cognos
Google
Greenplum
HP
Hortonworks
Hyperion
IBM
Informatica
Jaspersoft
Jedox Palo
KarmaSphere
Knime
MapR
MicroStrategy
Microsoft
NOSQL
Netezza
Oracle
Panorama Software
ParAccel
Pentaho
Pivotal
PowerBI
QlikView
RapidMiner
Rapidminer
Rstats
SAP
SAS
SPSS
Spark
Sybase
TIBCO Spotfire
Tableau
Talend
Teradata
Vertica


© 1998-2017 Arató Bence
Impresszum

Médiaelemző céget vett a Twitter
2013. február 10. Üzleti intelligencia · Felvásárlások

A Bluefin Labs felvásárlásával a Twitter a TV hirdetések sok milliárd dolláros piacát cserkészi be.

Az egyetemi kutatási projektként indult Bluefin azt vizsgálja, hogy a tévéhirdetéseknek milyen visszhangja van a szociális médiában, különösen a Facebookon és a Twitteren.

Az utóbbi időben egyre erősebb a hagyományos TV és online világ összefonódása. Ha egy jól sikerült TV hirdetést felkap az online közönség, akkor a reklám az eredeti hatásának sokszorosát is képes elérni. A Twitter a Bluefin technológiájának köszönhetően sokkal jobban ki tudja majd használni ezt, saját hirdetéseit (promoted tweet) kínálva a reklámozóknak.

Hirdetni a sötétben
Érdekes példája volt a határok összemosódásának a múlt heti Super Bowl. Emlékezetes, hogy a meccset több mint félórás áramszünet szakította meg, ami alatt a Twitter forgalma megsokszorozódott, ahogy a kényszerű várakozást sokan online csevegéssel töltötték ki. A váratlan szünetre az Oreo a következő hirdetéssel reagált:


Az Oreo áramszünetes hirdetése


A mindössze 10 perc alatt elkészített és közzétett reklám nagy sikert aratott, több mint 15 ezren osztották meg követőikkel a meccs alatt.

További információ
bluefinlabs.com

 

 Keresés
 Hírlevél
Ha szeretne rendszeresen értesülni friss híreinkröl, iratkozzon fel hírlevelünkre!

 Legfrissebb BI híreink a Facebookon

 
 Legközelebbi rendezvények
Tableau Experience Budapest
Budapest, 2017. május 10. A Tableau és a Starschema közös rendezvénye.
Budapest Data Fórum 2017
Budapest, 2017. június 12-14. Adattárház, Big Data és Data Science konferencia.
További rendezvények

 Legfrissebb híreink
· A vezető analitikus adatmenedzsment platformok 2017-ben
· Tőzsdére megy a Cloudera is
· Új, havidíjas árazási modellt vezet be a Tableau
· Aktuális állásajánlatok 2017/04
· Az adatpreparációs eszközök élén a Trifacta és a Paxata

 RSS Hírcsatorna
10 legfrissebb hírünk RSS formában

© 1998-2017 Arató Bence
Impresszum