;
Témák
Adatvizualizáció
BigData
Cloud BI
DW appliance
ETL
Elemzés
Felvásárlások
Hadoop
Konferencia
Memóriacentrikus BI
MobilBI
Nyílt forráskód
Állás

Cégek
Actuate
Applix
Business Objects
Cloudera
Cognos
Comshare
DatAllegro
EMC
Eclipse BIRT
Greenplum
HP
HortonWorks
Hyperion
IBM
Infobright
Informatica
Jaspersoft
Jedox Palo
MicroStrategy
Microsoft
Netezza
Oracle
Panorama Software
ParAccel
Pentaho
QlikView
RapidMiner
SAP
SAS
SPSS
Splunk
Sun
Sybase
TIBCO Spotfire
Tableau
Talend
Teradata
Vertica


© 1998-2013 Arató Bence
Impresszum

Médiaelemző céget vett a Twitter
2013. február 10. Üzleti intelligencia · Felvásárlások

A Bluefin Labs felvásárlásával a Twitter a TV hirdetések sok milliárd dolláros piacát cserkészi be.

Az egyetemi kutatási projektként indult Bluefin azt vizsgálja, hogy a tévéhirdetéseknek milyen visszhangja van a szociális médiában, különösen a Facebookon és a Twitteren.

Az utóbbi időben egyre erősebb a hagyományos TV és online világ összefonódása. Ha egy jól sikerült TV hirdetést felkap az online közönség, akkor a reklám az eredeti hatásának sokszorosát is képes elérni. A Twitter a Bluefin technológiájának köszönhetően sokkal jobban ki tudja majd használni ezt, saját hirdetéseit (promoted tweet) kínálva a reklámozóknak.

Hirdetni a sötétben
Érdekes példája volt a határok összemosódásának a múlt heti Super Bowl. Emlékezetes, hogy a meccset több mint félórás áramszünet szakította meg, ami alatt a Twitter forgalma megsokszorozódott, ahogy a kényszerű várakozást sokan online csevegéssel töltötték ki. A váratlan szünetre az Oreo a következő hirdetéssel reagált:


Az Oreo áramszünetes hirdetése


A mindössze 10 perc alatt elkészített és közzétett reklám nagy sikert aratott, több mint 15 ezren osztották meg követőikkel a meccs alatt.

További információ
bluefinlabs.com

 

 Keresés
 Hírlevél
Ha szeretne rendszeresen értesülni friss híreinkről, iratkozzon fel hírlevelünkre!

 Legfrissebb híreink
· 2014 emlékezetes eseményei - második rész
· 2014 emlékezetes eseményei - első rész
· Felvásárolja a Teradata a RainStort
· Kereskedelmi adatokkal foglalkozó céget vesz az Oracle
· Sikeres a HortonWorks tőzsdei kibocsátása

 Legközelebbi rendezvények
Teradata User Group 2015
Bécs, 2015. február 15. A Teradata regionális felhasználói találkozója.
HOUG 2015
Siófok, 2015. március 23-25. Az Oracle felhasználók hazai konferenciája.
Hadoop Summit 2015 Europe
Brüsszel, 2015. április 15-16. A Hadoop Summit konferenciasorozat európai állomása.
SQLSaturday 2015
Budapest, 2015. április 18. Nemzetközi konferencia a Microsoft SQL Serverről.
További rendezvények

 Hazai DW/BI blogok hírei
Keresővilág Nem elég okosnak látszani (?)
Oracle BI 2015. feb. 21. Oracle bejelentés, webcast, Engineered Systems, új generáció
BI Projekt BI és adattárház minőségbiztosítás 3. rész: Feladatok a projekt alatt
BI Jegyzetek Power Query ügyfélszolgálat
BI Projekt BI és adattárház minőségbiztosítás 2. rész: Feladatok a projekt kezdetén
Webanalitika TOP 5 Hazai Digitális Analitika Trend 2015-ben
Adatlabor Business Intelligence/Big Data webinar I. rész
Keresővilág Miért nem kell félni attól, hogy a mesterséges intelligencia átveszi felettünk a hatalmat?

 RSS Hírcsatorna
10 legfrissebb hírünk RSS formában