;  
Témák
Adatvizualizáció
BigData
Cloud BI
DW appliance
ETL
Elemzés
Felvásárlások
Hadoop
Konferencia
Memóriacentrikus BI
MobilBI
Nyílt forráskód
Állás

Cégek
Actuate
Applix
Business Objects
Cloudera
Cognos
Comshare
DatAllegro
EMC
Eclipse BIRT
Greenplum
HP
Hyperion
IBM
Infobright
Informatica
Jaspersoft
Jedox
Jedox Palo
MicroStrategy
Microsoft
Netezza
Oracle
Panorama Software
ParAccel
Pentaho
QlikView
SAP
SAS
SPSS
Splunk
Sun
Sybase
TIBCO Spotfire
Tableau
Talend
Teradata
Vertica


© 1998-2013 Arató Bence
Impresszum

Médiaelemző céget vett a Twitter
2013. február 10. Üzleti intelligencia · Felvásárlások

A Bluefin Labs felvásárlásával a Twitter a TV hirdetések sok milliárd dolláros piacát cserkészi be.

Az egyetemi kutatási projektként indult Bluefin azt vizsgálja, hogy a tévéhirdetéseknek milyen visszhangja van a szociális médiában, különösen a Facebookon és a Twitteren.

Az utóbbi időben egyre erősebb a hagyományos TV és online világ összefonódása. Ha egy jól sikerült TV hirdetést felkap az online közönség, akkor a reklám az eredeti hatásának sokszorosát is képes elérni. A Twitter a Bluefin technológiájának köszönhetően sokkal jobban ki tudja majd használni ezt, saját hirdetéseit (promoted tweet) kínálva a reklámozóknak.

Hirdetni a sötétben
Érdekes példája volt a határok összemosódásának a múlt heti Super Bowl. Emlékezetes, hogy a meccset több mint félórás áramszünet szakította meg, ami alatt a Twitter forgalma megsokszorozódott, ahogy a kényszerű várakozást sokan online csevegéssel töltötték ki. A váratlan szünetre az Oreo a következő hirdetéssel reagált:


Az Oreo áramszünetes hirdetése


A mindössze 10 perc alatt elkészített és közzétett reklám nagy sikert aratott, több mint 15 ezren osztották meg követőikkel a meccs alatt.

További információ
bluefinlabs.com

 

 Keresés
 Hírlevél
Ha szeretne rendszeresen értesülni friss híreinkről, iratkozzon fel hírlevelünkre!

 Legfrissebb híreink
· Továbbra is ömlik a pénz a Big Data cégekbe
· Előadások a Hadoop Summit konferenciáról
· A nagyvállalati adattárházak vezető szállítói 2014-ben
· Ismét indul a BI-TREK kutatás
· Merre tart a SAS 2014-ben?

 Legközelebbi rendezvények
IDC Big Data és Üzleti Analika Fórum
Budapest, 2014. 04.24. Az IDC rendezvénye.
Adattárház Fórum 2014
Budapest, 2014. június 4-6. A BI Consulting DW és Big Data konferenciája.
További rendezvények

 Hazai DW/BI blogok hírei
Andego Blog dataStream 2014 - beharangozó
DeepinData Not provided a fizetett kulcsszavaknál is
Piackutatás Játékrontók, trónkövetelők, innovátorok
Andego Blog Tesztelje fizetését! - Új szolgáltatást indított az Andego
Keresővilág A munkanélküliség előrejelzése a jobmonitor keresési adataival
DeepinData Universal Analytics: végre 100%!
BI Projekt Megint MVP lettem
BI Projekt Open Data: Dátum dimenzió Power Pivot felhasználóknak

 RSS Hírcsatorna
10 legfrissebb hírünk RSS formában