;  
Médiaelemző céget vett a Twitter
2013. február 10. Üzleti intelligencia · Felvásárlások

A Bluefin Labs felvásárlásával a Twitter a TV hirdetések sok milliárd dolláros piacát cserkészi be.

Az egyetemi kutatási projektként indult Bluefin azt vizsgálja, hogy a tévéhirdetéseknek milyen visszhangja van a szociális médiában, különösen a Facebookon és a Twitteren.

Az utóbbi időben egyre erősebb a hagyományos TV és online világ összefonódása. Ha egy jól sikerült TV hirdetést felkap az online közönség, akkor a reklám az eredeti hatásának sokszorosát is képes elérni. A Twitter a Bluefin technológiájának köszönhetően sokkal jobban ki tudja majd használni ezt, saját hirdetéseit (promoted tweet) kínálva a reklámozóknak.

Hirdetni a sötétben
Érdekes példája volt a határok összemosódásának a múlt heti Super Bowl. Emlékezetes, hogy a meccset több mint félórás áramszünet szakította meg, ami alatt a Twitter forgalma megsokszorozódott, ahogy a kényszerű várakozást sokan online csevegéssel töltötték ki. A váratlan szünetre az Oreo a következő hirdetéssel reagált:


Az Oreo áramszünetes hirdetése


A mindössze 10 perc alatt elkészített és közzétett reklám nagy sikert aratott, több mint 15 ezren osztották meg követőikkel a meccs alatt.

További információ
bluefinlabs.com