;  
Témák
Adatvizualizáció
BigData
Cloud BI
DW appliance
ETL
Elemzés
Felvásárlások
Hadoop
Konferencia
Memóriacentrikus BI
MobilBI
Nyílt forráskód
Állás

Cégek
Actuate
Alteryx
Applix
Business Objects
Cloudera
Cognos
Comshare
DatAllegro
EMC
Eclipse BIRT
Greenplum
HP
HortonWorks
Hyperion
IBM
Infobright
Informatica
Jaspersoft
Jedox Palo
KarmaSphere
MicroStrategy
Microsoft
Netezza
Oracle
Panorama Software
ParAccel
Pentaho
QlikView
RapidMiner
SAP
SAS
SPSS
Splunk
Sun
Sybase
TIBCO Spotfire
Tableau
Talend
Teradata
Vertica


© 1998-2013 Arató Bence
Impresszum

Médiaelemző céget vett a Twitter
2013. február 10. Üzleti intelligencia · Felvásárlások

A Bluefin Labs felvásárlásával a Twitter a TV hirdetések sok milliárd dolláros piacát cserkészi be.

Az egyetemi kutatási projektként indult Bluefin azt vizsgálja, hogy a tévéhirdetéseknek milyen visszhangja van a szociális médiában, különösen a Facebookon és a Twitteren.

Az utóbbi időben egyre erősebb a hagyományos TV és online világ összefonódása. Ha egy jól sikerült TV hirdetést felkap az online közönség, akkor a reklám az eredeti hatásának sokszorosát is képes elérni. A Twitter a Bluefin technológiájának köszönhetően sokkal jobban ki tudja majd használni ezt, saját hirdetéseit (promoted tweet) kínálva a reklámozóknak.

Hirdetni a sötétben
Érdekes példája volt a határok összemosódásának a múlt heti Super Bowl. Emlékezetes, hogy a meccset több mint félórás áramszünet szakította meg, ami alatt a Twitter forgalma megsokszorozódott, ahogy a kényszerű várakozást sokan online csevegéssel töltötték ki. A váratlan szünetre az Oreo a következő hirdetéssel reagált:


Az Oreo áramszünetes hirdetése


A mindössze 10 perc alatt elkészített és közzétett reklám nagy sikert aratott, több mint 15 ezren osztották meg követőikkel a meccs alatt.

További információ
bluefinlabs.com

 

 Keresés
 Hírlevél
Ha szeretne rendszeresen értesülni friss híreinkről, iratkozzon fel hírlevelünkre!

 Legfrissebb híreink
· Globálisan is elérhető a Microsoft PowerBI előzetese
· A nagyvállalati adattárházak vezető szállítói 2015-ben
· Tovább nőtt a SAS árbevétele
· A fejlett analitikai platformok vezető szállítói 2015-ben
· Felvásárolja a Hitachi Data Systems a Pentahót

 Legközelebbi rendezvények
IBM SPSS Modeler 17 szeminárium
Budapest, 2015. április 2. A Clementine Consulting rendezvénye.
Hadoop Summit 2015 Europe
Brüsszel, 2015. április 15-16. A Hadoop Summit konferenciasorozat európai állomása.
SQLSaturday 2015
Budapest, 2015. április 18. Nemzetközi konferencia a Microsoft SQL Serverről.
Budapest Data Fórum
Budapest, 2015. június 3-5. Adattárházak, Big Data és Data Science konferencia.
További rendezvények

 Hazai DW/BI blogok hírei
Oracle BI HOUG Konferencia 2015; hétfői workshop
Adatbányászat RapidMiner tippek - Adatbázis-rendszer monitorozása
HUG-MSSQL Pre-Con a SQLSaturday 2015 előtt egy nappal
Keresővilág Március 27-28 BOK meetup és K-monitor Hackathon
BI Projekt Könyvmegjelenést támogat a BI projekt
Andego Blog Trendek a prediktív analitikai piacon
Adatlabor E-commerce adatelemzés interjú - TESCO
HUG-MSSQL SQLSaturday Budapest 2015

 RSS Hírcsatorna
10 legfrissebb hírünk RSS formában