;
Továbbra is növekszik az Exadata iránti kereslet
2010. március 26. Üzleti intelligencia · Oracle

Az Oracle közzétette a harmadik negyedéves pénzügyi eredményeit és beszámolt az aktuális piaci helyzetről is. A február végével zárult időszakban a cég tisztes, 7 százalékos bevételnövekedést ért el, ami még nem tartalmazza a Sun januárban lezárt felvásásárlásból származó plusz hatást.

Az Exadatát a cég továbbra is a leggyorsabban felfutó termékeként aposztrofálja. A beszámoló szerint immár 400 millió dollárt megközelítő, potenciális üzletet jelentő ügyfélérdeklődést tartanak számon. Ebből a május végéig tartó negyedik pénzügyi negyedévre közel 100 millió dolláros várható bevétel esik. Szintén újdonság, hogy most már sok esetben nem egy gépre kötődnek az üzletek, az elmúlt negyedévben az ügyfelek 40%-a több Exadata egységet is vásárolt.

Hazai érdekesség, hogy az elmúlt hetekben már magyar érdeklődők is kipróbálták az Exadatát a Oracle angliai tesztközpontjában. A Balatonalmádiban múlt héten megrendezett HOUG konferencián a Raiffeisen Bank munkatársai be is számoltak tapasztalataikról, ami megfelelt a várakozásoknak: Az Exadata a legtöbb esetben igen jelentős performancianövekedést eredményezett.

További információ
www.oracle.hu