;
A Cognos tovább erősít a banki szektorban
2006. november 27. Üzleti intelligencia · Cognos

A Cognos új, kifejezetten bankoknak szánt megoldást fejlesztett ki ügyfél-jövedelmezőség számításra és az ehhez kapcsolódó tevékenységek irányítására.

A Cognos Customer Segment Performance Blueprint nem csupán az egyes ügyfél-szegmensek meghatározására és a jövedelmezőségi számításokra nyújt megoldást, hanem kezeli a feltárt információkhoz kapcsolódó akciók megtervezését és kezelését is, továbbá méri és nyomon követi azok hatását.

A szoftvernek két különböző verzióját fejlesztette ki a Cognos: egyet a retail szegmensre és egyet a nagyvállalati ügyfelekre.

Az új iparág-specifikus analitikus megoldás illeszkedik a Cognos azon korábbi célkitűzésébe, hogy a banki szegmensben megerősíti pozícióját, melynek korábbi állomása a még 2006 áprilisában útjára indított bankfióki szintű jövedelmezőség számító alkalmazás volt(Cognos Branch Performance Blueprint).

További információ
www.cognos.com

Kapcsolódó anyagaink
· IDC-tanulmány az üzleti intelligencia piacáról (2006. augusztus 14.)
· Megjelent a Cognos 8 új kiadása (2006. március 27.)
· Cognos modellezőeszköz a Lotus Notes adatbázisokhoz (2006. január 24.)