;
Itthon is sikeres a SAS
2007. március 7. Üzleti intelligencia · SAS

A SAS magyarországi képviselete a korábbi évekhez hasonlóan 2006-ban ismét kétszámjegyű forgalomnövekedést realizált.

A hazai bővülés motorjának a pénzintézetek, illetve a SAS nagyvállalati ügyfelei számítanak, míg húzó termékként a SAS 9 Platform és a kockázatkezelő, illetve ügyfél-intelligencia megoldások emelhetők ki.

2007-ben A SAS magyarországi képviselete számára a közszféra számít kiemelt célcsoportnak - az ágazaton belül elsősorban a teljesítménymenedzsment és az adatintegrációs eszközök a hangsúlyos alkalmazások. A megoldások tekintetében 2007 fókuszterületei közé a pénzügyi menedzsment, a pénzügyi tervezés, riportolás és a konszolidáció sorolható.

Magyarországon is nagy hangsúlyt kap idén a vezető üzleti és technológiai szervezetekkel való együttműködés, amelynek kereteit a 8 éve indított SAS Alliance partnerprogram adja.

További információ
www.sas.com

Kapcsolódó anyagaink
· Ismét sikeres évet zárt a SAS (2007. február 14.)
· Szakmai elismerés és közönségdíj a SAS szoftvereinek (2007. február 26.)