RFID technológia a világ legnagyobb síparadicsomának szolgálatában

forrás Prim Online, 2005. március 22. 14:58
Sorban állás nélküli síelés, teljesen szabad mozgás a Dolomitok tizenkét völgyének pályái között – ez mára valósággá vált a 12 helyi üdülőkörzetet tömörítő Dolomiti Superski konzorcium által létrehozott fejlett jegykezelő rendszernek köszönhetően. Az innovatív megoldás a CAP és az Axess cégekkel közös fejlesztésben, az Oracle alaptechnológiájára építve valósult meg.
A sípályabérletek immár akár az interneten is megvásárolhatók, így a pályákon a várakozási időt sikerült tovább csökkenteni. A rendszer a síelőknek rádiófrekvenciás jelekkel kommunikáló, RFID-címkékkel ellátott, díjmentes kártyákat bocsát ki, amelyeken a Dolomiti Superski vagy az egyes síliftkezelők által kibocsátott különböző síbérletek adatai tárolhatók a napijegyektől kezdve az egész szezonra szóló bérletekig. Ez azt jelenti, hogy a síelők anélkül használhatják a sílifteket a Dolomiti Superski összes pályáján, hogy jegyeiket minden egyes alkalommal leolvasóba kellene tenniük vagy síbérletet kellene felmutatniuk.

Az egyidőben a térségben síelők száma főszezonban akár a négymilliót is elérheti. A tucatnyi völgy létesítményeit működtető vállalkozások az interneten keresztül csatlakoznak a rendszerhez. Figyelemmel követhetik az eladott bérletek számát, a síelők adatait, a síútvonalak típusait és az egyes síelők pályák közötti mozgását. A rendszer – azonkívül, hogy lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy gyorsabb, pontosabb és átfogóbb képet kapjanak üzleti teljesítményükről – baleset vagy vészhelyzet esetén kritikus fontosságú adatokat szolgáltathat a bajba jutott síelő helyzetéről is.

A helyi rendszerek az RFID-síbérletek elhaladásakor rögzítik az adatokat, majd közvetlenül az Oracle-adatközpontba továbbítják azokat, ahol a rendszer a sípályákról származó összes információt tárolja.

Kulcsszavak: RFID Oracle

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14