RFID technológia a világ legnagyobb síparadicsomának szolgálatában
Az egyidőben a térségben síelők száma főszezonban akár a négymilliót is elérheti. A tucatnyi völgy létesítményeit működtető vállalkozások az interneten keresztül csatlakoznak a rendszerhez. Figyelemmel követhetik az eladott bérletek számát, a síelők adatait, a síútvonalak típusait és az egyes síelők pályák közötti mozgását. A rendszer – azonkívül, hogy lehetővé teszi a vállalatoknak, hogy gyorsabb, pontosabb és átfogóbb képet kapjanak üzleti teljesítményükről – baleset vagy vészhelyzet esetén kritikus fontosságú adatokat szolgáltathat a bajba jutott síelő helyzetéről is.
A helyi rendszerek az RFID-síbérletek elhaladásakor rögzítik az adatokat, majd közvetlenül az Oracle-adatközpontba továbbítják azokat, ahol a rendszer a sípályákról származó összes információt tárolja.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- Nem menekülhetsz! - 100%-os RFID kontrol
- IDC: Az Oracle vezeti a relációs adatbázis-kezelők piacát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.