;
Felvásárolja az Unica kampánymenedzsment-specialista céget az IBM
2010. augusztus 13. Adatbányászat · Felvásárlások · IBM

Az akvizíció révén a kék óriás olyan területen erősít, ahol a SAS és a Teradata is meghatározó szereplők.

Az Unica által készített analitikus és kampányautomatizáló szoftverek segítségével a vállalatok képesek gondoskodni a személyre szabott marketingüzenetek hatékony kiválasztásáról és célba juttatásáról. A korábbi vásárlási adatok mellett az elemzések figyelembe veszik az ügyfelek online viselkedését (például milyen termékeket böngészett a webshopban) és demográfiai jellemzőit is.

Az Unica ügyfelei között olyan óriáscégek találhatóak, mint a eBay, az ING és a Best Buy. A kisebb cégek között is népszerű a vállalat, akik felhőalapú szolgáltatásként is elérhetik a szoftvert. Az Unica összességében több mint 1500 ügyféllel rendelkezik, a cég munkatársi gárdája pedig 500 főre rúg.

A felvásárlás értéke 480 millió dollár, amely a teljes egészében készpénzben kerül kifizetésre. Az IBM egyre bővülő analitikus portfóliájában az Unica olyan korábban akvirált cégek társaságába kerül, mint a webes elemzésekkel foglalkozó CoreMetrics és a tavaly felvásárolt SPSS.

További információ
unica.com

Képgaléria

Sokcsatornás integrált marketing Unica módra